Skadad och massor av snö

Ja, nu sitter man här och skriver så gott man kan. Alla fingrarna är inte som de ska vara. Det ena fingret gör ont och har ett regält plåster... Snyft......
Skar mig riktigt illa igår när tomaterna skulle skäras. Ajajajajaj säger jag bara.
Så idag bar det iväg till apoteket för att inhandla lite bättre plåster så man kunde bli lite omplåstrad.
Förbandet från igår var nerblodat och såret såg inte så jätte fint ut.. Men lite vatten och nytt förband gjorde susen (det känns trevligare ialla fall....).

Förutom detta så har vi nu MASSOR av snö!!!!
Det vräker ner och nu längtar jag bara till i morgon då vi ska bege oss ut och leka.
Kameran ska självklart med och massor av kort kommer tas.
Så här mycket snö har vi inte haft denna vinter. Är så underbart!
Hoppas bara att det håller i sig ett tag nu så vi får njuta...



ses

Kommentarer
Postat av: Emmy

Aj, det lät inge kul. Hoppas att såret läker.

Kul att ni börjar få snö :-) här snöar det för fullt igen, regnade i går och i dag på för middan så känns bättre med vitt blask i stället för regn slask. :-) Håller tummarna för minus grader under natten.

2008-02-02 @ 20:01:26
URL: http://Kennelgnistra.blogg.se
Postat av: Emily

Ojdå! Hoppas att du fick en ordentlig omplåstring!

Tack och lov att snön kom till den som ville ha den för en gångs skull! *ler lyckligt för både din och min skull ;) *

Massa Kramar

2008-02-02 @ 20:25:20
URL: http://karmanjaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0