Skuttande harar med reflex!

Ja mina tjejer såg verkligen ut som två skuttande hara när de kom hoppandes med sina reflex täcken.
Köpte först tre täcken på hööks, gick på närmare 200kr/st. Gick sen in på en affär som heter Nisses och där hittade jag täcken för 30kr/st!!!!!!!!!!
Och i detta fallet så var de billigaste bäst!
Nåväl, reflextäcken kan man inte ha för många av :) .

I morse när jag vaknade och tittade ut så har det snöat ännu mer. Nu har vi riktigt mycket snö och jag tycker det är jätte kul.
Kommer ta med mig de två pälsade tjejerna och bege mig till skogen så fort de vaknat. De ligger nämligen fortfarande och sover (kl är nu snart 09:00 ). Husse ligger också och sover då han är sjuk. Jag mår inte heller så bra men vi kan ju inte ligga och vara sjuka båda två!? Och eftersom min "gubbe" alltid blir så jätte sjuk så får jag se till att hålla mig på benen.

Telia har ju enorma probelm hos sig när det gäller mailen och självklart är jag en av de som blir drabbade av detta. Min mail fungerar ej som det ska. Kan för tillfället INTE skicka mail och jag tydligen inte heller ta emot mail.
Jag vet inte vad jag har missat i mailväg men jag hoppas att det inte är för viktigt. Ska in nu på mailen och se om allt kommit igång som vanligt. Hoppas hoppas!!!!

Nåväl, ska försöka väcka mina små för att sen ge oss iväg till skogen. Ska försöka ta med mig kameran så det blir lite bilder oxå.


ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0