Heath Ledger....

När jag vaknade idag och läste aftonbladet på nätet fick jag mig en chock.
Heath Ledger är död!
Han är känd från bla Brokeback Mountain, 10 orsaker att hata dig och En riddares historia.
Sorg säger jag bara....
Han var så fruktansvärt bra och dessutom såg han väldigt bra ut.
När 10 orsaker att hata dig kom ut satt jag och min syster som klistrade framför tv. Han var snygg snygg snygg och utförde sin roll så bra.
När det var dax för En riddares historia satt man där igen.
Samma sak blev det när Brokeback Mountain kom ut.

En mycket bra man och skådespelare har lämnat oss...

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag blev också chockad.
Han som var så fin.

2008-01-29 @ 19:32:56
URL: http://kennelgnistra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0