45 paket inslagna....

Det har gått ett tag sen sidan här uppdaterades men nu är jag på G igen!
Kan inte komma åt min mail eller min hemsida så dessa kan jag ej kolla/uppdatera :( .
Har precis slagit in 45 st julklappar (det är inte jag som ska ge bort dem utan sambon) och det har tagit sin tid.. I morgon ska jag slå in 55 st till.....
Går rätt så fort, lyssnar på musik och bara kör på.
Ingen av hundarna är glada i mattes paket inslagning men det är bara Nangijala som visar det hela tiden. Hon går omkring och bara väntar på att jag ska sluta och göra något kul med dem. Hon kommer fram och pussar å gosar med en hela tiden och självklart kan man inte låta bli att pussa tillbaka.

Snart är det jul och fortfarande finns ingen snö på backen :( .
Visst det är vitt men det är av frosten och jag vill ju ha snö....
Det kommer sluta med att snön kommer i slutet av januari/början av februari. Hmmmm.....

Livet rullar på och snart är det dax att summmera året som varit, vi har ju haft både lycka och sorg här..
Det är tur att man har sina fyrbenta bästa vänner. Utan dem hade inte livet haft sin guldkant..

Får se när jag skriver här igen men förhoppningsvis blir det innan jul..


ses
 

Kommentarer
Postat av: Emily & Ebony

WOW vad duktiga du och dina flitigt hjälpande "tomtenissar" är! Det är sant, vad skulle man göra utan sina 4-benta älsklingar? Otänkbart! Ringer dig sen gumman... Kramar

2007-12-20 @ 14:00:11
URL: http://www.karmanjaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0