Förtrollad

Jag vart bjuden av min kära sambo på bio och filmen vi skulle se var Förtrollad.
Jag trode inte filmen skulle vara så bra men jag ångrade mig fort.
Filmen var UNDERBAR!
Fantastiska skådespelare, Susan Sarandon, Patrick Dempsey och Amy Adams, för att nämna några och musiken var underbar.
Utan att avslöja för mycket så är det en blandning av Snövit, Askungen och Törnrosa.
Den var bara så bra!
Kommer absolut se denna igen på bio och kommer utan tvekan att köpa den när den kommer ut på dvd.
Har ni inte sett den - Gå och se den!!!!!!!

Förutom denna fantastiska kväll så är det lungt här hos oss. Är klar med alla julklapparna och så gott som helt klar med maten. Nu nalkas julen och det ända som saknas nu är snön!

Innan jag avslutar och önskar er alla en God Jul så vill jag rekommmendera ett "lypsyl".
Fick den från en underbar valpköpare. Vet dock inte vad den heter (ska försöka ta reda på det) men det är bara så bra! Om du vännen är innne och läser, så skriv gärna vad den heter.


God Jul på er alla!


ses

Kommentarer
Postat av: Emily & Ebony

*skratt* Vad du är gullig - TENDER CARE heter den underbara produkten du menar. Visst är den guld värd? Har en i varje väska ;) Ska definitivt se din film-rekommendation. Spännande! God Jul gumman, hälsa Jimmy och pussa alla hundarna från oss :) Många Kramar

2007-12-23 @ 16:08:28
URL: http://www.karmanjaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0