Nu kommer snön och lite annat....

JAAAAAAAAAAA ÄNTLIGEN KOMMER SNÖN IGEN!!!
SAMBON TITTADE UT GENOM FÖNSTRET OCH SA ATT HAN HADE TRE SAKER ATT SÄGA TILL MIG I MORSE.
DET FÖRSTA VAR; -JAG ÄLSKAR DIG.
DET ANDRA VAR; -DET ÄR VITT PÅ MARKEN.
DET TREDJE VAR; -OCH DET KOMMER MER VITT HELA TIDEN.

GISSA OM ATT JAG VAR UPPE UR SÄNGEN FORT OCH KIKADE UT PÅ EN GÅNG.
ÄR SÅ GLAD OCH LYCKLIG!
SNÖN ÄR HÄR!!!!!

TYVÄRR HAR JAG INTE FÅTT SLÄPPA UT TJEJERNA ÄN, DE LIGGER OCH SOVER..
SUCK :(  .
INGEN HAR GJORT NÅGON ANTYDAN TILL ATT GÅ UPP. PRINSESSAN LIGGER I MITTEN AV SÄNGEN, LILL STRUMPAN LIGGER VID MIN HUVUDKUDDE OCH SURKATTEN LIGGER UNDER TÄCKET....

JAG KAN JU SJÄLVKLART GÅ UT SJÄLV MEN DET ÄR INTE LIKA KUL SOM ATT TA MED SIG TJEJERNA UT.
ATT SE PRINSESSAN OCH LILL STRUMPAN HOPPA AV GLÄDJE I SNÖN KÄNNS BARA SÅ UNDERBART. ATT SEN SE SURKATTEN HOPPANDES PÅ TRE, IBLAND TVÅ BEN UT I SNÖN OCH MUTTRA FÖR SIG SJÄLV ÄR RÄTT SÅ ROLIGT. JAG VET ATT DET ÄR SYND OM HENNE MEN DET ÄR SVÅRT ATT INTE SKRATTA ÅT HENNE....

JAG HOPPAS ATT SAMBON KAN TA SIN SURKATT EN STUND IDAG SÅ VI ANDRA KAN GÅ IVÄG OCH LEKA I SNÖN. KAMERAN SKA JU SJÄLVKLART MED OCH NU GÄLLER DET ATT LADDA BATTERIERNA.


Nu till något annat.
Är ju självklart en flitig lysssnare av Rix och blev väldigt förvånad över alla skriverier om Gerts uttalande. Självklart ska han tänka på vad han säger men personen han sa saker om är ju absolut inte bättre....
Nåväl, nog om det nu.

Var ju länge sen jag skrev här och men det finns vissa anledningar till det. HAr inte alltid en skärm till min dator, min gick sönder och jag har lånat en skärm från sambon då och då för att komma åt mail och uppdatera hemsidan. Men nu sitter jag här och tur är väl det, det snöar ju :) .  



ses

Kommentarer
Postat av: Emily & Ebony

Vad glad jag blir för din skull att det snöat hos er! Här har det bara varit kallt och soligt idag... Nu är bloggen uppdaterad ;)

Kram

2008-01-30 @ 15:38:31
URL: http://www.karmanjaka.blogg.se
Postat av: Emmy

Vad kul att ni också fått snö igen, våran har legat kvar nu över en vecka och dom senaste dagarna har minusgraderna varierat mellan 4-10 minus.
Men tur nog strålande sol. Man kan inte bli annat än glad.

Kram

2008-01-31 @ 19:09:57
URL: http://Kennelgnistra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0