Teknikens under och problem

Teknikens under.....
Åker man till doktorn med bilden pluggar de in en sladd i bilen som är kopplad till en dator.
Via datorn kan de oftast fixa mycket av felet (om inte allt) bara med hjälp av några knapptryckningar.
Jag menar, det är ju en bil vi pratar om!!!
En stor, snabb, stark sak som man kan sitta i.
WOW säger jag bara.

Teknikens problem.....
Sen sitter man hemma vid sin egna dator som för inte så länge sen fyllde ett år och bråkar för att ingenting fungerar!!!
Ingen mail, inga program, knappt ett fungerande internet.
Å då är det en dator vi pratar om!!!!
En liten, lätt plastburk som man kan bära utan problem.
SUCK säger jag bara.

Teknikens under och teknikens problem.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag vet! Jag älskar datorer så länge de funkar. Vilket de gör alldeles för sällan. Suck

2008-03-07 @ 15:06:16
URL: http://emmybrunner.blogg.se
Postat av: Emily

Stackare, hoppas att det löser sig snart!
Härligt att du uppdaterat bloggen iallafall - det glädjer mig ;)
Kram

2008-03-10 @ 09:04:44
URL: http://www.karmanjaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0